Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Βασίλειος Κωστέτσος - Στα δικαστήρια με γνωστή τραγουδίστρια

Στην εκπομπή «Super Star» μίλησε ο Βασίλειος Κωστέτσος σχετικά με τη συμμετοχή του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, την επιστροφή του στην ελληνική πραγματικότητα, αλλά και τα πρόσωπα της επικαιρότητας:

Σχετικά με την επίδειξή του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης: «Ένιωθα τρομερό άγχος. Πηγαίνοντας είχα ξεχάσει ότι είμαι ένας διάσημος Έλληνας σχεδιαστής με τεράστιες επιτυχίες εδώ. Εκεί αυτά δεν είχαν σημασία, ξεκινούσα από τη αρχή. (…) Μέσα από αυτή την ιστορία είδα πολλές κακίες και άτομα που ζηλέψανε και προσπάθησαν να σαμποτάρουν αυτή την επιτυχία. Συνεργάτες με τους οποίους δούλευα πολλά χρόνια. (…) Τυπικά, όταν συναντούσα κάποιον μου έλεγε συγχαρητήρια αλλά από πίσω έλεγε «γιατί εσύ κι όχι εγώ;». Η απάντηση σε αυτό είναι γιατί είμαι ο καλύτερος και ο μοναδικός».

Για την επιστροφή του στην Ελλάδα: «Είχα πάθει κατάθλιψη, μου φαινόντουσαν όλα γελοία, τριτοκοσμικά, κακόγουστα, γελοιότητες».

Για την κόντρα της Τζούλιας Αλεξανδράτου με την Άντζελα Δημητρίου: «Τα βρίσκω χαζά αυτά τα πράγματα. Βρίσκω ηλίθιο πλέον, μετά από αυτά τα πράγματα που έχω δει στο εξωτερικό, να κοροϊδεύουμε την Άντζελα, είναι μια απίστευτη τραγουδίστρια που έχει αφήσει ιστορία στην ελληνική μουσική».

Για την Τζούλια Αλεξανδράτου: «Η Τζούλια ήταν κάποτε μούσα μου. (…) Τώρα δεν με αντιπροσωπεύει σαν τρόπος ζωής. Είναι κάτι που δεν με αφορά, έχει τελειώσει το κεφάλαιο αυτό».

Για τη Σάσα Μπάστα: «Με τη Σάσα τώρα τελευταία κάνουμε παρέα. Είναι ένα κορίτσι που είναι τελείως διαφορετικό από τις άλλες ξανθές. Είναι μαχητής, δουλεύει από πάρα πολύ μικρή για να στηρίξει την οικογένειά της, της βγάζω το καπέλο. Οι περισσότερες δεν το κάνουνε. Με το που φεύγουν από το σπίτι τους βάζουν ένα "Χ" και κλειδώνουν την πόρτα».

Για τη δικαστική διαμάχη που ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με τραγουδίστρια: «Είμαι σε αντιδικία με τραγουδίστρια. Είμαι ένας άνθρωπος που μπορώ να σου κάνω όλο το ατελιέ μου δώρο. Αλλά δεν μπορώ την αχαριστία. Εγώ δεν είμαι ούτε σπόνσορας, ούτε γκόμενός της. Είμαι απλά συνεργάτης της. Εφόσον ντύθηκε, έπρεπε και να το πληρώσει. Εγώ θα αποφασίσω αν θέλω να της κάνω ένα δώρο. Όταν της είπα ότι πρέπει να με πληρώσει, ήρθε και κορόιδεψε με κάρτες που δεν είχαν αντίκρισμα. Της έχει γίνει αγωγή και απαιτώ τα χρήματά μου. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στο δικαστήριο».

Για τον Νίκο Παπαδάκη: «Μου είναι παντελώς αδιάφορος ο συγκεκριμένος, ειδικά από τη στιγμή που δήλωσε για κάποιον ότι είναι ο μέντοράς του. Πολλοί ξεχνάνε τη σημασία του μέντορα. Είχαμε κάνει τα πάντα μαζί, αλλά άλλος είναι ο μέντορας κατά το μυαλό του Νίκου. Τέλος πάντων, βαριέμαι».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου