Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

O "Ελληνας Μπένι Χιλ"



Εχει παίξει δίπλα σε σπουδαία ονόματα του Χόλιγουντ! Πληθωρικός, αυθόρμητος και ετοιμόλογος, ο Ελληνοαμερικανός Αγγελος Τσαρούχας κάνει τους πάντες να σκάνε στα γέλια. Δεν είναι τυχαίο που τον αποκαλούν «Ελληνα Μπένι Χιλ». Διαθέτει πηγαίο χιούμορ, γεγονός που τον κάνει έναν πολύ πετυχημένο κωμικό σε stand up comedy, κωμικά shows, αλλά και στον κινηματογράφο. Ο γνωστός κωμικός που μεγάλωσε στο Μόντρεαλ και μένει τώρα στο Λος Αντζελες έχει παίξει σε χολιγουντιανές παραγωγές πλάι σε κορυφαίους ηθοποιούς, όπως ο Αλ Πατσίνο, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο Ντένζελ Ουάσινγκτον, ο Ράσελ Κρόου, ο Σιλβέστερ Σταλόνε κ.ά.

Ο Αγγελος Τσαρούχας δηλώνει περήφανος για τις ελληνικές του ρίζες στην «Espresso της Κυριακής»: «Ο πατέρας μου είναι από τη Σπάρτη και η μητέρα μου από τη Λέσβο. Αρα, είμαι spartan-lesbian» λέει γελώντας. Oσον αφορά την απόφασή του να ασχοληθεί με την κωμωδία, ήταν κάτι που το ήθελε από μικρός, παρά τις δυσκολίες που γνώριζε εκ των προτέρων ότι θα αντιμετώπιζε: «Oι μετανάστες γονείς μου, που έπρεπε να παλέψουν ακόμα περισσότερο, ποτέ δεν ένιωσαν ότι αυτό που έκανα ήταν κανονική δουλειά».

Το CD του με τίτλο «It’s all Greek to me» κατάφερε να μπει στο Τop 10 της Αυστραλίας. «Δεν ήξερα γι’ αυτό μέχρι που ο μάνατζέρ μου μού είπε ότι μπήκε στο Top 10 της Αυστραλίας. Μόλις το έμαθα, είπα γουάου! Τώρα έχω και εκεί πολλούς θαυμαστές και γουστάρω»!

Ιδιαίτερα κολακευμένος νιώθει που είχε την ευκαιρία να παίξει πλάι σε «ιερά τέρατα» της Μέκκας του Κινηματογράφου, όπως ο Αλ Πατσίνο και ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, αλλά και νεότεροι σούπερ σταρ του Χόλιγουντ σαν τον Ράσελ Κρόου: «Ηταν τιμή μου να τους παρακολουθώ να δουλεύουν, ενώ έπαιζα σε σκηνές μαζί τους. Είναι πραγματικοί δάσκαλοι σε αυτό που κάνουν. Η φήμη τους λέει πολλά γι’ αυτούς. Ηταν για μένα μια πραγματιικά δυνατή εμπειρία, που με έκανε να θέλω να δουλέψω πολύ πιο σκληρά»!

Ο Αγγελος μας αποκάλυψε τι είναι αυτό που του αρέσει περισσότερο στην Ελλάδα. «Είναι οι άνθρωποι. Η Ελλάδα είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Είμαι περήφανος για την καταγωγή μου και θα ήθελα πολύ να κάνω shows στην Ελλάδα. Οι εμπειρίες μου, καθώς μεγάλωσα όπως όλοι οι ομογενείς, με έκαναν να διερωτώμαι πώς θα αντιδρούσαν οι Ελληνες στο σόου μου».
Μας απάντησε επίσης για τις φήμες που λένε ότι σταμάτησε την κωμωδία για μερικά χρόνια, επειδή έληξε ο γάμος του: «Είναι αλήθεια. Ημουν παντρεμένος με μια κοπέλα Ελληνοκαναδέζα. Ο γάμος δεν τελείωσε πολύ καλά και σταμάτησα να κάνω κωμωδία, γιατί βρισκόμουν σε ένα πολύ άσχημο στάδιο της ζωής μου. Κατάλαβα τότε πως αυτός είμαι και ότι αυτό είναι που θα πρέπει να κάνω». Τον ενοχλούν οι άνθρωποι που δεν ακούνε και δεν δίνουν έμφαση σε λεπτομέρειες και θαυμάζει ιδιαίτερα και Ελληνες καλλιτέχνες: «Μεγάλωσα ακούγοντας Χάρρυ Κλυνν. Μου αρέσει επίσης πολύ ο Καρράς και ο Μητροπάνος. Είναι απίθανοι! Επίσης, ο Τέλι Σαβάλας ήταν ο πιο κουλ τύπος στην τηλεόραση»!


Ο φόβος και η έμπνευση

- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Είμαι πάνω στη σκηνή και κανείς δεν γελάει… Μετά, ξυπνάω.

- Από πού παίρνετε έμπνευση για τα κωμικά σας σκετς;
Από τον Rodney Dangerfield και τη μητέρα μου!

- Κατά τη γνώμη σας, ποια είναι τα απαραίτητα συστατικά για μια επιτυχημένη κωμωδία;
Αληθινές εμπειρίες συνδυασμένες με το γεγονός να είσαι Ελληνας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου