Ο δαιμόνιος Τζορτζ Χοτζ χρειάστηκε πέντε εβδομάδες για να τα κατaφέρει, ανοίγοντας το δρόμο στους χρήστες να «τρέχουν» πειρατικά παιγνίδια στην κονσόλα τους ή λογισμικό φτιαγμένο από τους ίδιους.
Το PS3 ήταν η μόνη παιγνιδο-κονσόλα που ως τώρα είχε μείνει αλώβητη από τους χάκερ, αν και κυκλοφορεί στην αγορά εδώ και περίπου τρία χρόνια.
«Υποτίθεται πως ήταν ‘άσπαστη’. Όμως τίποτε δεν μένει ‘άσπαστο’», δήλωσε ο Χοτζ στο BBC. «Τώρα μπορώ να κάνω ό,τι θέλω με το σύστημα», πρόσθεσε. Η Sony δήλωσε ότι ερευνά το ζήτημα και θα τοποθετηθεί, όταν έχει συλλέξει περισσότερες πληροφορίες.
Ο χάκερ χρειάστηκε τρεις εβδομάδες να αναλύσει το hardware και άλλες δύο εβδομάδες για να «σπάσει» την κονσόλα, την οποία περιέγραψε ως «πολύ ασφαλές σύστημα».
Είπε πως δεν είναι ακόμα έτοιμος να αποκαλύψει όλα τα μυστικά του «σπασίματος», αλλά ανέφερε ότι αφορούσε «5% το υλικό και 95% το λογισμικό».
Παραδέχτηκε ότι δεν κατάφερε να σπάσει κατά 100% το σύστημα, κυρίως την προστατευμένη μνήμη του, όμως πέτυχε να κάνει η κονσόλα αυτό που αυτός θέλει. Είπε ότι συνεχίζει την προσπάθειά του μέχρι να ολοκληρωθεί και, όταν αυτό συμβεί, τότε θα δημοσιοποιήσει online τις…προσπάθειές του, όπως ακριβώς είχε κάνει με το iPhone, το 2007, σε ηλικία μόλις 17 ετών.
Ακούγεται παράξενο, αλλά, όπως είπε, ποτέ δεν έχει παίξει PS3, απλώς του «καρφώθηκε» η ιδέα να «σπάσει» το μηχάνημα.
Στόχος του, εκτός από την περιέργεια, είναι να επιτρέψει σε άλλους χρήστες να εγκαταστήσουν άλλα λειτουργικά συστήματα στην κονσόλα και να παίξουν δικά τους παιγνίδια, αλλά και παλιότερα παιγνίδια PS2.
Οι νέες εκδόσεις του PS3 δεν μπορούν να παίξουν παιγνίδια από τις παλιότερες εκδόσεις, καθώς η Sony, παρά τις αντιδράσεις, αφαίρεσε ένα εξάρτημα από το νέο Playstation 3.
Ο Χοτζ δήλωσε ότι, λόγω του τρόπου που «έσπασε» την κονσόλα, η Sony θα δυσκολευτεί να αποκαταστήσει το πρόβλημα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου