Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ «'Ημουν κι εγώ εκεί» ΝΔΕ ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

'Εναν χρόνο μετά τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου ο Σταύρος Θεοδωράκης συναντά στους «Πρωταγωνιστές» που θα μεταδοθούν την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου στις 23:15 στο MEGA, αυτούς που βρέθηκαν τον Δεκέμβρη του 2008 στους δρόμους.
- «Αποφάσισα να γίνω ο ίδιος η πέτρα που πέφτει με μίσος επάνω στη τζαμαρία», απαντά ένας από τους «κουκουλοφόρους» που συμμετείχαν στα επεισόδια και προσθέτει «όταν βρίσκομαι μπροστά από μία τζαμαρία - και δε μιλάω για τα μικρομάγαζα, μιλάω για τις τράπεζες - είμαι εκεί για να δείξω ότι δεν ζω για να πλουτίσω αυτούς τους ανθρώπους και να κάνω πιο φτωχούς τους δικούς μου, είμαι εκεί για να τους πω ότι υπάρχω και ήρθα για να διεκδικήσω αυτό που μου ανήκει».
- «Δέχτηκα κομμάτι μάρμαρο στη μάσκα μου, μου έσπασε η καλύπτρα με τρύπησε εσωτερικά σε δύο σημεία, είχα ένα διπλό κάταγμα και την επόμενη μέρα με ενημέρωσαν οι γιατροί στο νοσοκομείο ότι ζω για τρία χιλιοστά», λέει ένας αστυνομικός των ΜΑΤ, ο παλιότερος της διμοιρίας που κατέβηκε πρώτη στα Εξάρχεια.
Στην εκπομπή μιλούν ακόμη:
- ο Θοδωρής Ηλιόπουλος, ο τελευταίος κρατούμενος του Δεκέμβρη που απελευθερώθηκε μετά από 49 ημέρες απεργίας πείνας και θεωρεί ότι το δικό του παράδειγμα είναι «μία απόδειξη ότι όσο υπάρχουν κοινωνικοί αγώνες, το κράτος εκδικείται».
- ο 'Ακης Γαβριηλίδης, συγγραφέας και μεταφραστής που ζει μόνιμα στις Βρυξέλλες για την εμπειρία του από δύο πορείες στις Βρυξέλλες και το Παρίσι.
- η Λίνα που ήταν μαθήτρια και μένει στα Εξάρχεια για την πρωτοφανή μαζικότητα των μαθητικών διαδηλώσεων.
- ο επιχειρηματίας Χρόνης Ιερόπουλος που το κατάστημά του υπέστη ολική καταστροφή: «Δεν έχω πρόβλημα ούτε με την αστυνομία ούτε με τους αναρχικούς, το δικό μου το πρόβλημα είναι με το κράτος».

Αυτή είναι η τρίτη εκπομπή για τη βία που ετοίμασαν οι «Πρωταγωνιστές». 'Εχουν προηγηθεί η εκπομπή με την Κωνσταντίνα Κούνεβα και η εκπομπή με τη Σοφία Ψυχογιού που τραυματίσθηκε από καλάσνικοφ έξω από Α.Τ. Αγίας Παρασκευής.

«Πρωταγωνιστές» με τον Σταύρο Θεοδωράκη, την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου στις 23:15 στο MEGA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου