Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Κλέλια Ρένεση «Οι άντρες προτιμούν τις εύκολες γυναίκες»

Η τηλεοπτική Ρίτα του «Μίλα μου Βρώμικα» έδωσε μία συνέντευξη εφόλης της ύλης στο «Big Fish». Η Κλέλια μίλησε για το ρόλο της στο τηλεοπτικό σίριαλ του Mega και εξήγησε κατά πόσο μοιάζει στη «Ρίτα», ενώ σχολίασε και τους άντρες που επιλέγουν τις «εύκολες» γυναίκες.

Είναι κοντά ο ρόλος που υποδύεται με τον πραγματικό της εαυτό; «Δεν ξέρω, για να πω την αλήθεια. Το ψάχνω ακόμα αυτό, με την έννοια ότι εγώ δεν είμαι ένας μονοκόμματος προκατασκευασμένος χαρακτήρας που δεν αλλάζει. Φλερτάρω με τους ρόλους, δανείζομαι πράγματα. Ειδικά η Ρίτα έχει κάποια στοιχεία που με ξεκουράζουν πάρα πολύ. Είναι ένα πλάσμα που δεν είναι ψυχαναγκασμένο για να κάνει οτιδήποτε. Είναι ελεύθερη, απολαμβάνει τα πράγματα, είναι πρόσχαρη, δεν γκρινιάζει, δεν στριμώχνεται. Ενώ εγώ είμαι και γκρινιάρα και μιζεριάζω και κατσουφιάζω και κλείνομαι και γίνομαι και λίγο αυτιστική, και αγχωτική και ψυχαναγκαστική. Γίνομαι όλα αυτά τα πράγματα και πολύ συχνά».

Έχει βάλει την καριέρα της πάνω από την προσωπική της ζωή; «Όχι βέβαια, σε καμία περίπτωση. Καταρχήν, στην περίπτωσή μου δεν υπάρχει καριέρα με την κλασική έννοια της λέξης. Ποτέ δεν αντιμετώπισα την εμπλοκή μου με την υποκριτική ως έναν δρόμο που πρέπει να καταλήξει κάπου, να εκπληρώσω κάποιους στόχους. Δεν θεωρώ ότι είμαι γυναίκα καριέρας, ούτε η δουλειά αυτή είναι αυτοσκοπός. Άλλωστε δίνω και πολλά πράγματα από την ψυχή μου εκεί μέσα, δεν την αντιμετωπίζω επιδερμικά σαν μια απλή δουλειά».

Οι άντρες προτιμούν γυναίκες σαν τη «Ρίτα»; «Νομίζω πως οι άντρες πάντα προτιμούν μια Ρίτα. Τους δίνει γόητρο και το γουστάρουν πάρα πολύ αισθητικά να έχουν μια περιποιημένη κοπέλα, που επιπρόσθετα δεν είναι στρίγγλα, είναι πάντα γλυκιά, δεν είναι αυταρχική. Η Ρίτα είναι "εύκολη" και οι άντρες το προτιμούν αυτό. Τους διευκολύνει. Το λέει και η λέξη».

2 σχόλια: