Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Φαίη Σκορδά: «Δεν στεναχωρήθηκα με το διαζύγιο Μενεγάκη-Λάτσιου, μην υπερβάλλουμε»

Η Φαίη Σκορδά μίλησε στο «LifeStyle» για τον γάμο της με τον Γιώργο Λιάγκα και το διαζύγιο της Ελένης Μενεγάκη και του Γιάννη Λάτσιου ενώ αποκάλυψε πως ενώ οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει, ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής δεν της έχει κάνει ακόμη επίσημα την πρόταση γάμου και σε αυτό φταίει εκείνη!

Απαντώντας στο ερώτημα αν ο έρωτας της με τον Γιώργο Λιάγκα είναι «τρελός«, η Φαίη είπε: «Συνήθως τα υπερβολικά δεν μου αρέσουν γιατί... έχουν σκαμπανεβάσματα. Δεν μπορεί κάτι να είναι πάντα ψηλά».

Για την πρόταση γάμου: «Δεν μου έχει κάνει ακόμα πρόταση γάμου. Φαντάζομαι ότι ψάχνει κάτι πολύ ιδιαίτερο και όσες φορές προσπάθησε του το χαλούσα. Πάνω σε μια κουβέντα μου πέταξε “εκείνο το πρωί που φώναζα να ξυπνήσεις για να πάμε βόλτα στο βουνό και εσύ δεν ξυπνούσες”. Ήθελα να μου κάνει πρόταση γάμου αλλά εγώ ήμουν τόσο κουρασμένη που του το χάλασα». Παρόμοια περιστατικά έχουν συμβεί και άλλες φορές όπως δήλωσε η παρουσιάστρια.

Για το διαζύγιο Μενεγάκη-Λάτσιου: «Όταν πρωτόμαθα την είδηση ξαφνιάστηκα πάρα πολύ. Δεν είναι δικοί μου άνθρωποι ή συγγενείς μου για να στεναχωρηθώ, μην υπερβάλλουμε αλλά δεν είναι και ευχάριστο».

Όσο για το νυφικό της, το σίγουρο είναι ότι θα το σχεδιάσει ο Νικόλας, φίλος της από τη Θεσσαλονίκη αλλά ακόμη δεν ξέρει αν θα είναι κοντό ή μακρύ.

YUPI.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου