Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Δήμητρα Ρουμπέση - «Χωρίσαμε γιατί με απάτησε!»


Άφωνο άφησε το τηλεοπτικό κοινό η Δήμητρα Ρουμπέση το μεσημέρι της Δευτέρας όταν αποκάλυψε σε μεσημεριανή εκπομπή το λόγο του χωρισμού της από τον Ανδρέα Μικρούτσικο. Η πρώην γυναίκα του γνωστού παρουσιαστή αποκάλυψε ότι έπιασε τον Αντρέα… με άλλη γυναίκα!

«Χωρίσαμε γιατί με απάτησε με άλλη γυναίκα. Δεν σεβάστηκε το σπίτι μας ο ίδιος μου ο άντρας. Δεν παραδέχεται την εικόνα που είδα. Τους είδα μέσα στο ίδιο μου το σπίτι και μου έλεγε “είσαι παρανοϊκή”. Προσπάθησα να κρατήσω το γάμο μας. Ούτε μου έδωσε σημασία μετά από αυτό. Μετάνιωσα που δεν μπήκα μέσα. Μετάνιωσα που δεν ήμουν πιο δυναμική και πιο σκληρή. Έκανα μεγάλο λάθος.Τον εμπιστευόμουν και τον σεβόμουν πάρα πολύ. Δεν περίμενα να τον βρω με άλλη γυναίκα», δήλωσε βουρκωμένη στο πλατό.

«Δεν ήθελα να του ζητήσω τίποτα, καμία διατροφή! Ο πόνος που μου προκάλεσε δεν εξαγοράζεται με κανένα χρηματικό ποσό. Δεν έχω ξεπεράσει ακόμα τον Αντρέα…».

protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου