Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Βίκυ Καρανικόλα


Είναι ένας από τους πέντε (Άγγελους) της ομώνυμης ταινίας. Μπορείς να τη βρεις σε όλα τα περίπτερα-όχι τη Βίκυ, την ταινία. Όταν τη δεις, δεν την κάνεις για Ελληνίδα-όχι την ταινία, τη Βίκυ. Αλλά όταν της μιλήσεις καταλαβαίνεις ότι είναι όχι απλώς βέρα πατριώτισσα αλλά και ένα από τα "Best of" εξαγώγιμα προϊόντα μας-και χωρίς ημερομηνία λήξης.

Δεν σε κόβω για Ελληνίδα. Από πού είσαι;
Ο μπαμπάς μου είναι από τη Λαμία και η μαμά μου είναι μιγάδα από την Ισπανία και τις Φιλιππίνες. Το ξέρω ότι μοιάζω με Φιλιππινέζα, μου το λένε όλοι. Ευτυχώς, έχω βγει πιο ψηλή.

Με το μόντελινγκ πώς και ασχολήθηκες;
Αρχικά σπούδασα βοηθός χειρουργού στο «Μητέρα». Έκανα και την πρακτική μου εκεί, αλλά δεν είναι κάτι με το οποίο θέλω να ασχοληθώ ακόμα. Όλα τα μικρά κοριτσάκια όταν μεγαλώσουν θέλουν να γίνουν μοντέλα. Κάπως έτσι σκεφτόμουν κι εγώ. Έτσι, πήγα στη σχολή της Κρίστι. Μου άρεσε ο χώρος, κι έτσι δήλωσα συμμετοχή και στα καλλιστεία του ΑΝΤ1.

Πώς ήταν η εμπειρία;
Ωραία, αν και δεν πήρα κάποιον τίτλο. Θέλω φέτος να δηλώσω συμμετοχή και στα καλλιστεία για τον τίτλο της Playmate.

Θεωρείς ότι με τη συμμετοχή σου στην ταινία Summer Angels είσαι κάτι σαν πρέσβειρα της Ελλάδας στο εξωτερικό;
Κάπως έτσι νιώθω. Είναι μια ταινία που γυρίστηκε το καλοκαίρι. Είμαστε πέντε κοπέλες σε πέντε διαφορετικά νησιά που προβάλλουμε τον πολιτισμό της Ελλάδας, κι εγώ εκπροσωπώ την Κρήτη.

maxim

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου