Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

ΣΤΟΝ OFFRADIO ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΡΑΓΟΥΓΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΗΤΑ

Άκου τα νέα τραγούδια του Κωνσταντίνου Βήτα σήμερα στον OFF!

Κοιτάζω γύρω όλα αυτά που έκανα, όλα αυτά που με οδήγησαν στηναποξένωση, τα χιλιάδες λάθη, τον αλληλοσκοτωμό, τα πρόσωπα πουενδύθηκα, αυτά που δεν ήμουν ποτέ, την εξουσία που άσκησα για νακερδίσω συναισθήματα, τον πόνο που ήρθε, τον εγωισμό που έγινε κήποςμέσα μου, όλα αυτά είναι τα παιδιά μου τώρα, μέσα μου, κι όλα πεινάνεγια ύλη, βία, διαχωρισμό, πόλεμο, είναι αδέλφια και όμως δεν αγαπάκανένα το άλλο, είναι ίσοι και πιστεύουν πως τους χωρίζουν πολλά,εξαγοράζονται μεταξύ τους, ξεχωρίζουν, δεν μπορούν να ενώσουν τίποτε,όλα αυτά είναι η ψυχή μου, όλα αυτά είναι ο κόσμος, άνθρωποι πουπεριμένουν να συναρμολογηθούν από κάποιον τυχαίο, να αγαπηθούν από τηνύλη. Δεν υπάρχει λοιπόν τύχη, κι η αλήθεια επειδή περιείχε την αγάπηνίκησε το ψέμα, ένωσε και μετουσίωσε τα πάντα μέσα στο φως της, τώραδεν υπάρχει τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο απ’ αυτό”. Κ.Βήτα

offradio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου