Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

ΠΑΛΙ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ ΕΓΙΝΕ Ο ΒΑΣΙΛΙΟΣ...

Πόλεμος ανάμεσα στη Δημητρίου και τον Κωστέτσο

"Εγώ δεν θέλω να ντύνω τζαμπατζούδες" είπε ο Βασίλειος Κωστέτσος ο οποίος απαιτεί το ποσό του 1.000.000 ευρώ από την Άντζελα Δημητρίου. Όπως υποστηρίζει ο σχεδιαστής μόδας, η τραγουδίστρα του χρωστά το συγκεκριμένο ποσό εξαιτίας κάποιων ρούχων που της είχε δώσει πριν από χρόνια, όμως εκείνη όχι μόνο δεν τα επέστρεψε ποτέ αλλά δεν τον πλήρωσε κιόλας. Η Άντζελα Δημητρίου πάλι έχει άλλη άποψη: "Αναρωτιέμαι ο Βασίλειος Κωστέτσος που έχει ντύσει τα μεγαλύτερα τοπ μόντελ είναι δυνατόν να λέει ότι 'τώρα ντύνω τη Σάσα Μπάστα'; Δεν έχει καθόλου δική του προσωπικότητα και προσβάλλει εμένα που κάποτε ήταν φίλος μου; Ο άντρας μου ένα υπόλοιπο που είχε μείνει, πήγε και του το πλήρωσε. Να μου φέρει τιμολόγια και αποδείξεις για τα χρήματα που λέει ότι του χρωστάω". Σε άλλες δηλώσεις της, η Άντζελα Δημητρίου προειδοποίησε ότι αν συνεχίσει ο Κωστέτσος να διαδίδει ότι του χρωστάει χρήματα, θα απαιτήσει μέσω αγωγής της το ίδιο ποσό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου