Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

Καθαρίστρια- τραπεζοκόμος αρίστευσε σε εξετάσεις του ΙΤΑ


Η Χρυσούλα Αθανασιάδου παντρεύτηκε μικρή. Σε ηλικία μόλις 17 χρονών απέκτησε τον γιο της Κώστα και στη συνέχεια άλλα επτά παιδιά. Όταν έγινε 28 χρονών, ο άντρας της τους εγκατέλειψε.

Έτσι έμεινε μόνη της να φροντίζει μια πολυμελή οικογένεια. Άρχισε να δουλεύει ως καθαρίστρια-τραπεζοκόμος στον παιδικό σταθμό του Δήμου Βέροιας. Το κύριο ενδιαφέρον της ήταν τα παιδιά της. Μαζί τους έπαιζε, μαζί τους διάβαζε, μαζί τους μάθαινε.

Σήμερα, είναι 51 ετών και πριν από λίγο καιρό αποφάσισε να πάει σχολείο: να παρακολουθήσει το πρόγραμμα εκμάθησης βασικών δεξιοτήτων στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, που υλοποίησε το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΙΤΑ) της ΚΕΔΚΕ.

Η κ. Αθανασιάδου ήταν η μοναδική γυναίκα και μία από τους τρεις (σε σύνολο 12.924 εργαζομένων στην τοπική αυτοδιοίκηση από 354 Δήμους, έξι κοινότητες και το σύνολο των Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων της χώρας) που αρίστευσε, παίρνοντας βαθμό «100» στις εξετάσεις.

«Μορφώθηκα από τα παιδιά μου», λέει η ίδια στο ΑΠΕ - ΜΠΕ και εξηγεί: «στην αρχή παίζαμε πάκμαν στον υπολογιστή. Ο μεγαλύτερος γιος μου αλλά και οι κόρες μου γνώρισαν το κίτρινο ανθρωπάκι που έτρωγε τις άσπρες μπαλίτσες. Το γνώρισα και εγώ. Λίγο αργότερα μάθαμε να "μπαίνουμε" στο διαδίκτυο για να δούμε τι καιρό θα κάνει αύριο. Ό,τι μάθαιναν τα παιδιά μου, το μάθαιναν και σε εμένα. Έτσι, έφτασα στο σημείο πριν από λίγο καιρό να εξασκούμαι στον υπολογιστή με το CD που μου έδωσαν από τη σχολή οδηγών για να βγάλω δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου…».

Στο πρόγραμμα για την εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων στη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή συμμετείχαν εργαζόμενοι σε διάφορες υπηρεσίες, διευθυντές και διευθύντριες, δάσκαλοι και δασκάλες.

Η κ. Αθανασιάδου κατάφερε να συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία, να μην κάνει ούτε ένα λάθος και σήμερα δηλώνει γεμάτη απορία για το πώς τα κατάφερε.

"Μου τηλεφώνησαν από το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης για να μου πουν ότι συγκέντρωσα την υψηλότερη βαθμολογία, εγώ και δύο ακόμη άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα. Απορώ πώς δεν έκανα ούτε ένα λάθος. Και εδώ, στον παιδικό σταθμό απορούν όλοι, όμως μου δίνουν συγχαρητήρια και χαίρονται γι' αυτό» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Είναι, ωστόσο, πολύ ικανοποιημένη καθώς, όπως σημειώνει, για εκείνη το πρόγραμμα ήταν μια διέξοδος από τις δύσκολες καταστάσεις που αντιμετώπισε μέχρι να μεγαλώσει τα παιδιά της.

«Εγώ τελείωσα μόνο το Δημοτικό. Με ενδιέφερε όμως να εξοικειωθούν τα παιδιά μου με τις νέες τεχνολογίες. Γι' αυτό φρόντισα να τα στείλω από νωρίς στις σχολές για ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Έτσι κατάφερα να μορφωθώ κι εγώ, να αναπληρώσω κάποια απ' αυτά που στερήθηκα όταν ήμουν μικρή», λέει.

Η Χρυσούλα Αθανασιάδου, αύριο, θα βραβευτεί από το ΙΤΑ, κατά τη διάρκεια ημερίδας που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη για την παρουσίαση των απολογιστικών στοιχείων του προγράμματος.

Η ίδια δηλώνει πολύ χαρούμενη και σημειώνει πως τώρα πιά το μόνο που ζητά είναι τα επτά παιδιά και τα οκτώ εγγόνια της να είναι γερά και να καταφέρουν να κάνουν αυτό που θέλουν στη ζωή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου