Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Mike Tyson: Bρίσκομαι στα όρια της φτώχιας

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε ο παλαίμαχος παλαιστής, ανέφερε ότι βρίσκεται στα όρια της φτώχιας, γιατί το ξέφρενο lifestyle του απαιτούσε πολύ χρήμα. Χαρακτηριστικά είπε ότι πλέον «παλεύει» για να καταφέρει να τα βγάλει πέρα και να αγοράσει τα απαραίτητα καθημερινά αγαθά. Ζει με επιταγές, αλλά παρόλα αυτά εξηγεί πως η ζωή του είναι μια χαρά στο πλευρό της τρίτης του συζύγου, Lakiha Spicer, και της κόρης τους, Milan.

Συγκεκριμένα είπε: «Είμαι απένταρος, αλλά έχω μια απίστευτη ζωή. Έχω μια υπέροχη γυναίκα, η οποία με νοιάζεται. Είμαι φτωχός. Είχα πολύ καλή ζωή και πέρασα όμορφα για αυτό δεν με πειράζει. Και τώρα περνάω πάρα πολύ καλά. Όμως πρέπει να ομολογήσω ότι δεν μου αξίζει η γυναίκα που έχω».

Παρόλα αυτά λοιπόν ο Mike βλέπει την θετική πλευρά της ζωής και είναι αισιόδοξος για το μέλλον.

gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου