Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Αμάντα Λαγκαδιανού Τι 30, τι 40, τι Αμάντα

Κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη έχει φυσικό, απίστευτο στήθος και, εκτός από εμφάνιση, διαθέτει και μυαλό. Αυτή η κοπέλα έχει όλα τα φόντα για να πάει μπροστά.

Το ξέρεις ότι το όνομά σου στα λατινικά σημαίνει «αξιαγάπητη»;
Εννοείται. Τη γιαγιά μου τη λένε Αδαμαντία και η μαμά μου μεγάλωσε στην Αυστραλία, όπου το Αμάντα είναι συνηθισμένο όνομα. Για να πείσει η γιαγιά μου τη μητέρα μου να πάρει το όνομά της κατάληξαν στο Αμάντα. Μου αρέσει το όνομά μου, γιατί περιέχει τη λέξη «αγάπη»(amo στα λατινικά).

Πόσο αξιαγάπητη θεωρείς ότι είσαι;
Δεν μπορώ να μιλήσω για τον εαυτό μου. Θεωρώ πάντως ότι έχω δίπλα μου πολύ καλούς φίλους, που με αγαπάνε.

Μήπως οι άντρες φίλοι σου σε αγαπάνε διαφορετικά;
Όσες φορές κάποιος φίλος μου με είδε ερωτικά, το κατάλαβα απ’ το πρώτο ραντεβού. Εκεί προσπαθώ να ξεκαθαρίσω διακριτικά τη θέση μου. Ότι, δηλαδή, είμαι με κάποιον, δεν είμαι διαθέσιμη. Στο Ρέθυμνο, όπου σπουδάζω Πολιτικές Επιστήμες, έχω πολλούς συμφοιτητές που είναι φίλοι μου.

Πόσο σοβαρή θεωρείς ότι είναι η τωρινή σου σχέση;
Αρκετά, θα έλεγα. Είμαι ερωτευμένη και, ούτως ή άλλως, είμαι μονογαμική. Όταν είμαι με κάποιον δεν «παίζω» δεξιά και αριστερά. Τον γνώρισα στη Θεσσαλονίκη, όταν ζούσα μόνιμα εκεί. Είμαστε μαζί δύο χρόνια και τώρα που οι δουλειές μας είναι στην Αθήνα συζούμε.

maxim

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου