Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Kατερίνα Σπυροπούλου - Sexy housewife


Είναι τελειόφοιτη της Φιλοσοφικής που αδιαφορεί για τα «καµάκια», δηλώνει πίστη στο «στεφάνι» της και δεν πίνει σταγόνα αλκοόλ. Α, κι επειδή από κάπου την ξέρεις, είναι το κορίτσι στη διαφήµιση της Cosmote.

Tίνος είσαι εσύ;
Με λένε Κωνσταντίνα, είμαι στο τελευταίο έτος της Φιλοσοφικής, στο Καποδιστριακό, και ετοιμάζομαι να πάρω πτυχίο.

Τι θέλεις να κάνεις στη ζωή σου;
Προς το παρόν κάνω μόντελινγκ, αλλά δεν θέλω να μείνω σ’ αυτό. Το όνειρό μου είναι να ασχοληθώ με τις δημόσιες σχέσεις.

Πώς προέκυψε το μόντελινγκ;
Εντελώς τυχαία. Είχα βγει για καφέ και γνωρίστηκα με μια booker, που μου πρότεινε να λάβω μέρος στο διαγωνισμό «Μiss Europe Face». Είπα «γιατί όχι;» και το δοκίμασα. Πήρα την πρώτη θέση στο διαγωνισμό, κι έτσι ξεκίνησε η ιστορία του μόντελινγκ. Αυτό έγινε πριν από δύο χρόνια.

Αλήθεια, είσαι φυσική ξανθιά;
Το κανονικό μου είναι καστανόξανθο. Απλώς, τώρα με πετυχαίνεις πιο ξανθιά από ποτέ.

Πώς έγινε και ξέφυγες εσύ από την Εκδίκηση της ξανθιάς;
Δεν δήλωσα ποτέ συμμετοχή. Χωρίς να θέλω να θίξω τις κοπέλες που συμμετέχουν, δεν μου λέει κάτι ως παιχνίδι. Ο ρόλος τους είναι διακοσμητικός, απλώς βγαίνουν μια φορά την εβδομάδα στο γυαλί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου