Οι μεγάλες περικοπές εξόδων που αναγκάστηκαν να κάνουν οι Αμερικανοί εν προκειμένω, καθώς η νέα έρευνα έρχεται από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, από την εταιρεία Deloit, ήταν μεν εις βάρος της αγοράς των ΗΠΑ αλλά υπέρ της τηλεθέασης, καθώς οι πολίτες αναγκάστηκαν να βρουν ένα φθηνό τρόπο διασκέδασης κι έπεσαν με τα μούτρα στη μικρή οθόνη.
Συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της Deloit, όπως δήλωσε ο διευθυντής γνώσης και καινοτομίας Εντ Μόραν, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως “η τηλεόραση ωφελήθηκε πολύ από την ύφεση”, ενώ είχε απάντηση και στο επιχείρημα των καναλαρχών πως έχουν χάσει από τις διαφημίσεις, διευκρινίζοντας πως “τα στοιχεία δεν υποστηρίζουν το θάνατο της τηλεόρασης, καθώς η διαφήμιση στην τηλεόραση εξακολουθεί να είναι πιο αποδοτική από τις διαφημίσεις στο ίντερνετ”.
Η Deloit ανακάλυψε πως η μέση εβδομαδιαία παρακολούθηση τηλεόρασης αυξήθηκε στις 18 ώρες, από 16 που ήταν πέρυσι, περισσότερο από το ένα τρίτο των Αμερικανών έδειξε το συγκεκριμένο... σπορ ως την αγαπημένη του δραστηριότητα, όταν την προηγούμενη σεζόν το αντίστοιχο ποσοστό έφτανε μόλις το 26%, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων ηλικίας από 14 έως 75 ετών απέδειξε πόσο έχει αλλάξει η ζωή τους λόγω κρίσης δηλώνοντας πως έχουν αναγκαστεί να περικόψουν τις αγορές εισιτηρίων για τον κινηματογράφο, τις συναυλίες ή το θέατρο στρεφόμενοι στη δωρεάν διασκέδαση της μικρής οθόνης.
makthes
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου