Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Γκαλέτι: "Η ομάδα της ζωής μου"


Βέρος Πειραιώτης δηλώνει ο Λουτσιάνο Γκαλέτι, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του. Για πρώτη φορά μετά την περιπέτεια της υγείας του, ο Αργεντινός μέσος μιλάει για όσα πέρασε και νιώθει για τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του.

Αναλυτικά όλα όσα δήλωσε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι

"Αγαπητοί φίλοι και οπαδοί του Ολυμπιακού,

Πολλοί θα σκέφτεστε ότι η φετινή χρονιά θα πρέπει να ξεχαστεί το γρηγορότερο γιατί βρισκόμαστε εκτός διεκδίκησης κυπέλλου και στο πρωτάθλημα είμαστε στη βαθμολογία λίγο πίσω. Επίσης όσον αφορά εμένα προσωπικά είχα τους τραυματισμούς και τα γνωστά προβλήματα που με αφήνουν εκτός ομάδας για ένα διάστημα. Παρόλο όμως αυτές τις αρνητικές καταστάσεις, θα ήθελα να σας δώσω δύο μηνύματα. Το πρώτο αφορά εμένα προσωπικά και το δεύτερο την ομάδα μας.

Θέλω λοιπόν να σας πω, ότι φέτος είναι η χρονιά που πιο πολύ με γεμίζει με υπερηφάνια και χαρά για την αγάπη που μου δείχνετε από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Ελλάδα, που είμαι ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και που σας έχω γνωρίσει.

Φέτος λοιπόν είναι ο χρόνος που συνειδητοποίησα ότι ο Ολυμπιακός είναι η ομάδα της ζωής μου. Της ευρωπαϊκής μου ζωής. Επιτρέψτε μου όμως αυτό να το μοιράζομαι, με την άλλη μεγάλη μου αγάπη την Estudiantes de la Plata, όπου γεννήθηκα σαν άνθρωπος και σαν ποδοσφαιριστής. Πολλές φορές σπίτι μου βλέπω την εμφάνιση με τις ίδιες ερυθρόλευκες κάθετες ρίγες που έβλεπα από μικρό παιδί και πραγματικά αισθάνομαι ότι επάνω μου, μόνο αυτή την φανέλα μπορώ να "αντέξω". Έχω παίξει σε αρκετές ομάδες και στην διάρκεια της καριέρας μου και από όλες έχω φυλαγμένες καλές αναμνήσεις. Μερικές αξέχαστες. Πως θα μπορούσα να ξεχάσω την πορεία μου στην Σαραγόσα και συγκεκριμένα το γκολ στον τελικό του Ισπανικού Κυπέλλου με την πρωτοπόρο Ρεάλ Μαδρίτη του Florentino Perez, όπως επίσης το πέρασμά μου από την Νάπολι όπου όλοι οι Αργεντινοί λατρεύονται σαν είδωλα από το πέρασμα του μεγάλου Μαραντόνα.

Από την πρώτη μέρα αυτών των τριών τελευταίων χρόνων πάντα αισθανόμουν την ξεχωριστή θέση που με έχετε στις καρδιές σας, σαν να ήμουν ένας παίχτης που πραγματικά γεννήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά. Είναι ένα συναίσθημα χωρίς όρους που πλέον βλέπω πόσο ειλικρινές είναι. Γιατί στις δύσκολες αυτές στιγμές για την ομάδα και έμενα αυτό το συνάισθημα βλέπω ότι συνεχώς μεγαλώνει. Από το Σεπτέμβρη έχω καταφέρει να παίξω σε ελάχιστα παιχνίδια, αλλά η αντιμετώπιση που έχω από εσάς κάθε εβδομάδα είναι σαν να έχω σκοράρει εναντίον του αιώνιου αντιπάλου και να ήμουν ο πολυτιμότερος παίχτης της αναμέτρησης.

Πραγματικά δεν ξέρω τι έχω κάνει για να αξίζω μία τέτοια αντιμετώπιση, αλλά ξέρω ότι τα δίνω όλα καθημερινά για να επιστρέψω το συντομότερο δυνατόν και να σας ανταποδώσω όλα αυτά που κάνετε για εμένα. Οι γιατροί απλά επιβεβαίωσαν αυτό που αισθανόμουν. Θα επιστρέψω στην ενεργό δράση και θα το κάνω σύντομα. Πολύ πιο σύντομα από τις πρώτες προβλέψεις και κατά πάσα πιθανότητα την τρέχουσα ποδοσφαιρική περίοδο.

Πάμε τώρα στο δεύτερο μήνυμα. Το ότι δεν τα πάμε τόσο καλά προς το παρόν δεν σημαίνει ότι παραιτούμαστε. Έχουμε μπροστά μας ακόμα το 1/3 του πρωταθλήματος για να συνεχίσουμε να ελπίζουμε και είμαστε ανάμεσα στις 16 καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη, σε ένα παιχνίδι Champions League πολύ ανοιχτό με αντίπαλο την Μπορντό. Έχω πίστη στους συμπαίκτες μου. Πολύ μεγάλη πίστη. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε μέτωπα ανοιχτά, όταν τελικά θα μπορέσω να επιστρέψω και γιατί όχι, να γράψουμε ιστορία κάνοντας τα πάντα και καταφέρνοντας τους στόχους μας ακριβώς όταν τα πράγματα φάνταζαν δύσκολα έως ακατόρθωτα.

Οι καλύτερες στιγμές στην ζωή μου ήρθαν όταν τα πράγματα φάνταζαν υπερβολικά δύσκολα. Αντιστέκομαι σημαίνει νικάω είπε κάποιος μια φορά. Εγώ πιστεύω σε αυτά τα λόγια αλλά πάνω από όλα πιστεύω σε εσάς.

Σας ευχαριστώ όλους".

SPORT24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου