Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

H Μπρούνι και ο άστεγος φίλος της

Η πρώτη κυρία και ο άστεγος. Θα μπορούσε να είναι ταινία αλλά γαλλικά και βρετανικά μέσα ενημέρωσης μιλούν για πραγματικό γεγονός. Λέγεται λοιπόν ότι η πρώτη κυρία της Γαλλίας, Κάρλα Μπρούνι Σαρκοζί έχει γίνει φίλη με έναν άστεγο που ζει κοντά στο σπίτι της στο Παρίσι και του δίνει χρήματα.

Μάλιστα, προσφέρθηκε να βοηθήσει τον Ντένις να μείνει σε κάποιο ξενοδοχείο για ένα μήνα, όπως δήλωσε ο ίδιος στο περιοδικό Closer, ωστόσο η πρότασή της απορρίφθηκε. «Δεν είναι ότι μου αρέσει να είμαι στο δρόμο αλλά έχω τις συνήθειές μου. Ο κόσμος λέει ότι κάνει κρύο, είναι αλήθεια αλλά είμαι καλά με τα σκεπάσματά μου. Επιπλέον, η Κάρλα μου έδωσε ένα πάπλωμα στρατιωτικού τύπου που με κρατά ζεστό».

Ο Ντένις είπε ότι η Κάρλα Μπρούνι έπιασε μαζί του κουβέντα, ενώ πήγαινε τον γιο της στο σχολείο. «Ρωτά για μένα και μου δίνει δυο χαρτονομίσματα των 50-100 ευρώ» φέρεται να είπε ο 53χρονος στην βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph. Πρόσθεσε ακόμη πως με την Μπρούνι έχουν μιλήσει για βιβλία και μουσική και πως η πρώτη κυρία της Γαλλίας του έχει δώσει το τελευταίο της CD.

Ο φίλος της Κάρλα Μπρούνι μίλησε στο Closer αφού πρώτα η Μπρούνι αναφέρθηκε στις συζητήσεις τους σε συνέντευξή της στο περιοδικό Macadam, το οποίο πωλείται από αστέγους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου