Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

50 Cent Μετά… θάνατον

Ο 50 Σεντ πιστεύει πως θα γίνει περισσότερο διάσημος όταν πεθάνει. Ο γνωστός ράπερ τόνισε πως όλοι θα τον θυμούνται σαν ένα σπουδαία καλλιτέχνη, όταν θα αποχαιρετήσει αυτό τον κόσμο. Ο 50 Σεντ θέλει να έχει την αναγνώριση του Μάικλ Τζάκσον, όπως άφησε να εννοηθεί.

Χαρακτηριστικά δήλωσε: «Σαν καλλιτέχνης είσαι μεγαλύτερος κατά την απουσία σου, παρά όταν ζεις. Όλοι αγαπούν τώρα τον Μάικλ Τζάκσον περισσότερο από όταν ήταν ζωντανός. Ίσως κάτι τέτοιο συμβεί και με εμένα αν πεθάνω στο μέλλον. Πάντως θέλω να με θυμούνται σαν ένα μεγάλο καλλιτέχνη».

Στην συνέχεια ο γνωστός ράπερ δήλωσε: «Πάντα θα είμαι ράπερ. Ίσως να βγάζω αρκετά χρήματα από τις υπόλοιπες δουλειές που κάνω, όμως χωρίς οικονομικό έλεγχο τι χρήματα θα μπορούσα να έχω στην άκρη; Περνάω τον χρόνο μου περισσότερο μόνος μου, παρά με τους υπόλοιπους καλλιτέχνες της ραπ. Πάντως είναι δύσκολο να περιγράψεις το πώς νιώθεις όταν ο πρώτος σου δίσκος έχει πουλήσει μέχρι στιγμής δώδεκα εκατομμύρια κόπιες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου