Δύσκολη χρονιά αναμένεται να είναι το 2010, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις και τις προβλέψεις των ειδικών, για τη γερμανική αγορά αυτοκινήτου. Αυτό διότι, όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας της Ντόιτσε Βέλε («ΝΒ»), αναμένεται μείωση των πωλήσεων, η οποία θα επιφέρει στενότητα πιστώσεων στους κατασκευαστές αλλά και στις εταιρίες εξαρτημάτων, ενώ εκφράζονται φόβοι και για απολύσεις εργαζομένων.
Άλλωστε, έστω και περιορισμένη συρρίκνωση της γερμανικής αγοράς αυτοκινήτου, θα προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στο σύνολο της γερμανικής οικονομίας. Κατ’ επέκταση, μάλιστα, κλυδωνισμοί θα υπάρξουν και στις οικονομίες των υπολοίπων χωρών μελών της Ευρωζώνης - και όχι μόνο - καθότι η Γερμανία αποτελεί την ατμομηχανή της ευρωπαϊκής οικονομίας.
Οι δυσοίωνες προβλέψεις στηρίζονται, κυρίως, στο γεγονός ότι την επόμενη χρονιά δε θα υπάρχει το μέτρο της απόσυρσης, που εφαρμόστηκε το 2009. Η συγκεκριμένη πολιτική συνέβαλε φέτος στο να αυξηθούν οι νέες κυκλοφορίες οχημάτων κατά 25% και να φτάσουν στα 3,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Έτσι, η ένεση αυτή στην εσωτερική αγορά αντιστάθμισε την καθίζηση των εξαγωγών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου