Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Ο Σουμάχερ μιλά για την επιστροφή του!


Ξέρεις ότι γεννάς συναισθήματα πάθους, αγάπη και μίσος;
Μίκαελ Σουμάχερ: Είναι φυσιολογικό όταν ασχολείσαι τόσα χρόνια μ’ ένα αντικείμενο να υπάρχουν άνθρωποι που σε εκτιμούν περισσότερο από κάποιους άλλους. Όμως για να κατορθώσω να έχω τόσο μεγάλη διάρκεια στην καριέρα μου υπήρξαν στιγμές που θωράκισα τον εαυτό μου. Ίσως χρειαστεί να κάνω το ίδιο και τώρα.

Τελευταία δίνεις την εντύπωση ότι νοιάζεσαι περισσότερο για την γνώμη των άλλων…

Μ.Σ.: Ας δούμε πως θα εξελιχθεί η χρονιά. Πήρα μια ξαφνική απόφαση να επιστρέψω οπότε όλοι θα πρέπει να με συνηθίσουν ξανά σε ρόλο οδηγού, ακόμη κι εγώ πρέπει να συνηθίσω στην ιδέα.

Πριν δυο βδομάδες στη Βαλένθια οδηγώντας για πρώτη φορά είπες ότι αισθάνεσαι όπως ένα παιδί με το νέο του παιχνίδι. Ακόμη ισχύει αυτό;

Μ.Σ.: Ναι. Το να οδηγήσω ένα τέτοιο μονοθέσιο μου επανέφερε ένα σπουδαίο συναίσθημα απ’ τα παλιά που γνωρίζω τόσο καλά. Δε συγκρίνεται με τίποτα. Λατρεύω αυτή την αίσθηση, πάντα την λάτρευα. Απλά οι μπαταρίες μου είχαν αδειάσει στο τέλος του 2006 γι’ αυτό αποσύρθηκα. Τώρα όμως είναι ξανά γεμάτες!


Μέχρι τώρα προγραμμάτιζες την καριέρα σου και πρόσεχες την εικόνα σου πάρα πολύ. Μπορεί αυτό να αλλάξει φέτος;

Μ.Σ.: Δεν μπορώ να προβλέψω το μέλλον. Έχω πίστη στη νέα μου ομάδα και θέλω να αντιμετωπίσω τη νέα πρόκληση. Λατρεύω τον ανταγωνισμό και ανυπομονώ να μου δοθεί η ευκαιρία στην πίστα.


Είχες πάντα την ικανότητα να αξιολογείς σωστά την δυναμική του μονοθεσίου που οδηγούσες. Ποια
η γνώμη σου για την MGP W01;

Μ.Σ.: Είμαι πλήρως πεπεισμένος ότι έχουμε ένα μονοθέσιο ικανό για να διεκδικήσουμε τον τίτλο. Που ακριβώς στεκόμαστε απέναντι στον ανταγωνισμό είναι δύσκολο να πω. Επιπλέον δεν έχω την αίσθηση του περσινού μονοθεσίου…


Ποιο είναι το πρόγραμμά σου στις 24 μέρες που απομένουν μέχρι την πρεμιέρα;

Μ.Σ.: Θα επικεντρωθούμε στην επίλυση των προβλημάτων νεότητας που έχει το μονοθέσιο θα βελτιώσουμε την απόδοση και θα σιγουρευτούμε για την αξιοπιστία. Μετά θα δούμε τι θα γίνει στο Μπαχρέιν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου