Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Μαρτυρία 6-5-10 από νέες χειροβομβίδες(?)


Μετά την πολύ βίαιη και απρόκλητη διάλυση της ειρηνικής συγκέντρωσης μπροστά από την Βουλή το βράδυ της 6-5-2010, ήμουν στην ομάδα των ανθρώπων, που έφυγαν προς την Πανεπιστημίου. Λίγο μετά τη διασταύρωση με την Αμερικής ή την Ομήρου (διορθώστε με όποιος ήταν παρών) και ενώ ήμουν πιο κοντά στο αριστερό πεζοδρόμιο κατεβαίνοντας, έσκασε μια κρότου λάμψης κάπου πίσω και δεξιά μου.

Μετά από 5-10 δευτερόλεπτα, έγινε μια νέα, εξαιρετικά δυνατή έκρηξη που δεν είχε καμία σχέση με κρότου λάμψης ή ότι άλλο ρίχνανε συνήθως έως τώρα. Αν και δεν είδα τίποτα (δεν ξέρω αν έγινε στον αέρα ή στο έδαφος) ένιωσα ένα πολύ δυνατό ωστικό κύμα που με έσπρωξε, κουφάθηκα για κάποια λίγα δευτερόλεπτα και αμέσως συνειδητοποίησα ότι το δέρμα μου είχε «τσιτωθεί» και ειδικά στο δεξί μου χέρι έτσουζε. Όταν λίγο παρακάτω κοίταξα το δεξί μου χέρι, είδα ότι είχε μία πληγή και απόρησα, γιατί δεν είχα έρθει σε επαφή με κάτι. Σε λίγο, το χέρι μου γέμισε με δεκάδες πολύ μικρές πληγίτσες, που έμοιαζαν με μικρογραφία αποτελέσματος χειροβομβίδας με θραύσματα. Παραθέτω την φωτογραφία. Όσο κι αν παρατήρησa με ισχυρό μεγενθυντικό φακό, δεν μπόρεσα να καταλάβω σίγουρα αν κάθε πληγή αντιστοιχούσε σε θραύσμα ή σε κάψιμο του δέρματος από χημική ουσία (ή σε άνοιγμά του από την πίεση?). Πάντως δεδομένουν ότι πολλοί άλλοι γύρω μου είχαν την εμπειρία της πολύ ισχυρής έκρηξης, δεν νομίζω ότι η χειροβομβίδα έσκασε πάρα πολύ κοντά μου, και αναρωτιέμαι τι θα γίνόταν αν έσκαγε σε πολύ μικρή απόσταση.

Έχει ήδη γραφτεί στα indymedia ότι τα ΜΑΤ χρησιμοποιούν πια και κάποια νέα πολύ πιο επικίνδυνα κατασταλτικά όπλα (πιθανόν χειροβομβίδες ισραηλινής προέλευσης). Επίσης διάβασα κάπου ότι στο ίδιο σημείο, κάποιο παιδί μετά από την έκρηξη, το είδαν με το πρόσωπο και τα μάτια(!!!) να τρέχουν αίμα. Αυτά τα νέα όπλα είναι σίγουρα δολοφονικά και είναι πολύ πιθανό να έχουμε σύντομα θύματα ή μόνιμες αναπηρίες έτσι όπως τα πετάνε πάνω στα κεφάλια μας.

Παρακαλώ, όποιον ήταν στο σημείο και είχε ανάλογη εμπειρία, όποιον έμαθε τι απέγινε το παιδί που τραυματίστηκε στο πρόσωπο, ή είδε τι, που και από που μας το πέταξαν, να προσθέσει πληροφορίες. Δεν ξέρω αν μπορούμε να κάνουμε κάτι σχετικά, αλλά σίγουρα πρέπει να μάθει και κόσμος εκτός πορειών ότι πια αντιμετωπιζόμαστε με κατασταλτικά όπλα στρατιωτικού και σίγουρα πολύ επικίνδυνου τύπου.

Αυτό που περιγράφω είναι σίγουρα «πταίσμα» σε σχέση με όσα είδαν τα μάτια μας ή βιώσαμε από καταστολή τις τελευταίες μέρες. Πολύς κόσμος (ακόμη και από αυτούς που ήταν στην μεγαλειώδη απεργία!!!) δεν έχει καταλάβει το μέγεθος της χουντικής καταστολής. Πρέπει να το διαδώσουμε!

ΜΑΤΑΔΕΣ-ΔΕΛΤΑΔΕΣ-ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΙΟΛΙΑΔΕΣ!

ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!!!

indymedia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου