Την πολιτική και τα μέτρα που προτείνει για την οδική ασφάλεια ανέλυσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.
Όπως ανέφερε, η οδική ασφάλεια αποτελεί μείζον εθνικό και κοινωνικό θέμα, αφού τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν μία από τις πρώτες αιτίες θανάτου. Πέραν της ανεκτίμητης αξίας της ανθρώπινης ζωής, το κοινωνικοοικονομικό κόστος των τροχαίων ατυχημάτων εκτιμάται σε παραπάνω από 5 δισ. ευρώ ετησίως: υγεία, κοινωνική ασφάλιση, απώλεια εργασίας, κόστος διοίκησης, δαπάνη για υλικά, κ.λπ.
Ο κ. Ρέππας γνωστοποίησε πως η κυβέρνηση ξεκινά τώρα την εκπόνηση του Εθνικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια 2011-2020.
Δίνοντας το περίγραμμα των δράσεων που πρέπει να αναληφθούν, σημείωσε πως ο συντονισμός και οι πολιτικές για μια επιτυχημένη στρατηγική Οδικής Ασφάλειας, απαιτείται να κινηθεί προς έξι, κυρίως, κατευθύνσεις: 1) Ασφάλεια του χρήστη της οδού, ασφαλή οχήματα και ασφαλές οδικό περιβάλλον - Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, 2) Επιτήρηση για την Οδική Ασφάλεια - Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, 3) Περίθαλψη μετά το ατύχημα - Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, 4) Κυκλοφοριακή Αγωγή & επιμόρφωση σχετικά με την οδική ασφάλεια- Υπουργείο Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, 5) Δράσεις οδικής ασφάλειας και αυτοδιοίκηση - Υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, 6) Διάθεση και κατανομή πόρων για την οδική ασφάλεια - ΕΣΠΑ Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Κτήριο Βάιλερ: ο αφανής συγκάτοικος του Μουσείου Ακροπόλεως
Πριν από 6 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου