H Scarlett Johansson, εκτός από κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της εταιρείας MANGO, σχεδίασε τη δική της τσάντα για την MANGO με απώτερο στόχο τα έσοδα της να ενισχύσουν τους σεισμοπαθείς της Αϊτής.
Η τσάντα θα διατίθεται αποκλειστικά σε 1390 καταστήματα της ισπανικής εταιρείας σε όλο τον κόσμο, από το Μάρτιο του 2010.
Το σχέδιο πάνω στη τσάντα παρουσιάζει τον αρχαίο χάρτη της Αϊτής, πλαισιωμένο από το χειρόγραφο μήνυμα της γνωστής ηθοποιού “Supporting the people of Haiti” μαζί και με την υπογραφή της. Η τιμή της θα ανέρχεται στα 17€ και τα χρήματα θα διατεθούν για την ενίσχυση της οργάνωσης INTERMÓN-OXFAM.
Σε δηλώσεις της η Scarlett Johansson ανέφερε ότι « Είμαι συγκινημένη που συνεργάζομαι με την MANGO για να προωθήσουμε το συνειδητό καταναλωτισμό με μέλημα μας την ενίσχυση της οργάνωσης INTERMÓN-OXFAM. Με την αγορά αυτή της τσάντας βοηθούμε στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των σεισμοπαθών, με την παροχή βασικών αναγκών.»
sigmalive
Κτήριο Βάιλερ: ο αφανής συγκάτοικος του Μουσείου Ακροπόλεως
Πριν από 6 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου